Logo

PARTNER VÁŠHO ZDRAVIASme súčasťou skupiny AGEL, najväčšieho súkromného poskytovateľa zdravotnej starostlivosti v strednej Európe.

KLIENTSKE CENTRUM

045/5201 111
045/5201 245
zvolen@careservices.sk

O nemocnici

Zvolenská nemocnica zaznamenala výrazný postup v ankete INEKO

15.12.2022

Nemocnica AGEL Zvolen výrazne postúpila v kvalite poskytovanej zdravotnej starostlivosti. Podľa každoročného rebríčka hodnotenia INEKO v ankete o najlepšiu nemocnicu roka si oproti vlaňajšku výrazne polepšila a v kategórii všeobecné nemocnice sa dostala z 29. na 22. miesto. Skokanom roka je aj v počte pripísaných bodov, ktorých je plus 4,4.

Veľký rozvojový potenciál nemocnice, konkrétne kroky na zvýšenie kvality svojich služieb, ale aj obrovské investície tak stavebné, technologické a medicínske sa najviac podpísali pod veľmi dobré hodnotenie nemocnice. Hodnotili sa ukazovatele - kvalita poskytovanej zdravotnej starostlivosti, skúsenosť, náročnosť diagnóz, spokojnosť pacientov, hospodárenie a transparentnosť.

,,Som veľmi rada, že naše rozvojové projekty, snaha vyjsť v ústrety tak pacientom z regiónu ako aj zamestnancom sa pretavili do konkrétnej podoby. Hodnotenie nás veľmi teší a je veľkou motiváciou pre nás všetkých pokračovať v tejto neľahkej práci ďalej. Výsledok je odrazom práce každého jedného zamestnanca, za čo im patrí obrovské poďakovanie. Rovnako vďačíme za to, kam sme sa posunuli, aj našim pacientom. Viem, že v nemocnici už dlho panuje čulý stavebný ruch, ktorý pacientov aj zamestnancov obmedzuje, spôsobuje hluk a prach, ale je to pre konkrétnu a dobrú vec a bez toho to nejde. Preto som vďačná všetkým za trpezlivosť a porozumenie. Už dnes prebiehajú prípravné práce na ďalšiu rekonštrukciu,  na vybudovanie nového moderného pôrodného traktu a plánujeme aj  rozšírenie lôžok a operačných sál pre chirurgické odbory,“ uviedla riaditeľka Nemocnice AGEL Zvolen Ing. Ľudmila Veselá.

Ako sa uvádza v stanovisku INEKO, zaujímavosťou je, že ani dva ťažké roky pandémie nezhoršili v dotazníkoch poisťovní reportovanú spokojnosť pacientov. Ba práve naopak, spokojnosť pacientov kontinuálne rastie. Hospodárenie nemocníc sa medziročne zlepšilo. Jedným z vysvetlení môže byť tiež skutočnosť, že objem zdrojov nemocníc od zdravotných poisťovní rástol aj napriek v dôsledku koronavírusu zníženým počtom výkonov, a teda aj nákladov na materiál, lieky, energie a pod.

Späť