Logo

PARTNER VÁŠHO ZDRAVIASme súčasťou skupiny AGEL, najväčšieho súkromného poskytovateľa zdravotnej starostlivosti v strednej Európe.

KLIENTSKE CENTRUM

045/5201 111
045/5201 245
[email protected]

Pacienti a návštevy

Rezervácia vyšetrenia

Klientske centrum (KC), CARE SERVICES

pracovné dni: 07:00- 15:00

Klientske centrum CARE SERVICES plní funkciu medzičlánku medzi klientom, rezervačným systémom a zdravotníckym zariadením. Jeho služby sú určené klientom, ktorí nemajú prístup k internetu alebo nie sú užívateľmi PC alebo jednoducho majú záujem o vyšetrenie v Nemocnici AGEL Zvolen. Pracovník klientskeho centra má prístup do rezervačného systému a telefonicky alebo pri osobnej návšteve sprostredkuje klientovi návštevu ambulancie.

Klientske centrum nájdu návštevníci nemocnice na prízemí polikliniky v pracovné dni od 07:00 – 15:00 hod.

Cenník benefitov CARE SERVICES


Kontakt

e-mail: [email protected]
tel.: 045/ 5201 111, 045/ 5201 245


Spoplatnenie rezervačného systému CARE SERVICES

Klient platí za klientsky servis v rámci balíkov BENEFIT. V rámci klientskeho servisu sú klienti informovaní o termíne vyšetrenia v deň vytvorenia rezervácie Klientske centrum zaručuje, že v čase náhlej neprítomnosti alebo dovolenky lekára bude klient riadne o tejto zmene informovaný. 

Úhrada poplatkov za klientsky servis

Pri hotovostnej platbe k tomuto účelu slúži klientské centrum Care Services

Zrušenie rezervácie

Najneskôr v deň vyšetrenia do 7.00 hod. ráno je možné rezerváciu vyšetrenia bezplatne zrušiť.

Pri vstupe do ambulancie

Objednaný pacient predkladá pri vstupe do ambulancie doklad o úhrade z KC Care services. Časť bločku si ponechá lekár, časť zostáva pacientovi. Samozrejmosťou je predloženie kartičky poistenca a zoznamu užívaných liekov či iných náležitostí tej-ktorej ambulancie.

Pacient v akútnom stave

Pacient v akútnom stave má vždy prednosť pred objednaným pacientom. Takýto pacient je prirodzene vyšetrený bez objednania.
Poradie pacientov vždy určuje lekár!

Recepty bez vyšetrenia

Na vyzdvihnutie receptu bez vyšetrenia nepotrebuje klient rezerváciu.

Pacient bez rezervácie

Stále existuje možnosť pre neobjednaného pacienta postaviť sa v čakárni do tzv. voľnej rady. To značí, že pacient príde do čakárne ambulancie a čaká na vyšetrenie. Vyšetrenia pacientov vo voľnej rade môžu byť presunuté po skončení pracovnej doby na nasledujúci deň. Je to na zvážení každého jednotlivca, ako sa rozhodne.