Logo

PARTNER VÁŠHO ZDRAVIASme súčasťou skupiny AGEL, najväčšieho súkromného poskytovateľa zdravotnej starostlivosti v strednej Európe.

CALL CENTRUM

053 333 23 32

RECEPCIA

045/5201 111
045/5201 245
[email protected]

Pacienti a návštevy

Rezervácia vyšetrenia

Klientske centrum (KC), CARE SERVICES

pracovné dni: 07:00- 15:00

Klientske centrum CARE SERVICES plní funkciu medzičlánku medzi klientom, rezervačným systémom a zdravotníckym zariadením. Jeho služby sú určené klientom, ktorí nemajú prístup k internetu alebo nie sú užívateľmi PC alebo jednoducho majú záujem o vyšetrenie v Nemocnici AGEL Zvolen. Pracovník klientskeho centra má prístup do rezervačného systému a telefonicky alebo pri osobnej návšteve sprostredkuje klientovi návštevu ambulancie.

Klientske centrum nájdu návštevníci nemocnice na prízemí polikliniky v pracovné dni od 07:00 – 15:00 hod.

Cenník nadštandardných služieb


Kontakt

Klientske centrum
Telefón: 045/ 5201 111, 045/ 5201 245
e-mail: [email protected]

Kontaktné centrum (Call centrum)
Telefón: 053/3332 332

Spoplatnenie rezervačného systému CARE SERVICES

Klient platí za klientsky servis Servisnú tarifu podľa aktuálneho Cenníka nadštandardných služieb CARE SERVICES. V rámci klientskeho servisu sú klienti informovaní o termíne vyšetrenia v deň vytvorenia rezervácie a dva dni vopred formou SMS správy, telefonickou pripomienkou alebo mailom. Klientske centrum zaručuje, že v čase náhlej neprítomnosti alebo dovolenky lekára bude klient riadne o tejto zmene informovaný. 

Rezervujte si vyšetrenie online, telefonicky alebo osobne a šetrite svoj čas.

Výhody rezervačného systému:

  • prehľad o možnostiach rezervácie ambulancie a voľných termínoch,
  • menej času stráveného v čakárni,
  • včasné pripomenutie termínu formou SMS, prípadne e-mailom,
  • aktuálne informácie o dostupnosti služieb.

Úhrada poplatkov za klientsky servis

Pri úhrade hotovostnej alebo bezhotovostnej platbe slúži klientske centrum Care Services na prízemí v budove Polikliniky AGEL Zvolen.

Zrušenie rezervácie

Najneskôr 24 hodín pred vyšetrením (jeden pracovný deň) je možné rezerváciu vyšetrenia bezplatne zrušiť.

Pri vstupe do ambulancie

Objednaný pacient predkladá doklad o úhrade Servisnej tarify z KC Care Services. Samozrejmosťou je predloženie kartičky poistenca a zoznamu užívaných liekov či iných náležitostí danej ambulancie.

Pacient v akútnom stave

Pacient v akútnom stave má vždy prednosť pred objednaným pacientom. Takýto pacient je prirodzene vyšetrený bez objednania.
Poradie pacientov vždy určuje lekár!

Recepty bez vyšetrenia

Na vyzdvihnutie receptu bez vyšetrenia nepotrebuje klient rezerváciu.

Pacient bez rezervácie

Stále existuje možnosť pre neobjednaného pacienta postaviť sa v čakárni do tzv. voľnej rady. To značí, že pacient príde do čakárne ambulancie a čaká na vyšetrenie. Vyšetrenia pacientov vo voľnej rade môžu byť presunuté po skončení pracovnej doby na nasledujúci deň. Je to na zvážení každého jednotlivca, ako sa rozhodne.