Rezervácia vyšetrenia
Klientske centrum (KC), CARE SERVICES
pracovné dni: 07:00- 15:00
Klientske centrum CARE SERVICES plní funkciu medzičlánku medzi klientom, rezervačným systémom a zdravotníckym zariadením. Jeho služby sú určené klientom, ktorí nemajú prístup k internetu alebo nie sú užívateľmi PC alebo jednoducho majú záujem o vyšetrenie v Nemocnici AGEL Zvolen. Pracovník klientskeho centra má prístup do rezervačného systému a telefonicky alebo pri osobnej návšteve sprostredkuje klientovi návštevu ambulancie.
Klientske centrum nájdu návštevníci nemocnice na prízemí polikliniky v pracovné dni od 07:00 – 15:00 hod.
Cenník nadštandardných služieb
Kontakt
Klientske centrum
Telefón: 045/ 5201 111, 045/ 5201 245
e-mail: [email protected]
Telefón: 053/3332 332
Spoplatnenie rezervačného systému CARE SERVICES
Klient platí za klientsky servis Servisnú tarifu podľa aktuálneho Cenníka nadštandardných služieb CARE SERVICES. V rámci klientskeho servisu sú klienti informovaní o termíne vyšetrenia v deň vytvorenia rezervácie a dva dni vopred formou SMS správy, telefonickou pripomienkou alebo mailom. Klientske centrum zaručuje, že v čase náhlej neprítomnosti alebo dovolenky lekára bude klient riadne o tejto zmene informovaný.
Rezervujte si vyšetrenie online, telefonicky alebo osobne a šetrite svoj čas.
Výhody rezervačného systému:
- prehľad o možnostiach rezervácie ambulancie a voľných termínoch,
- menej času stráveného v čakárni,
- včasné pripomenutie termínu formou SMS, prípadne e-mailom,
- aktuálne informácie o dostupnosti služieb.
Úhrada poplatkov za klientsky servis
Pri úhrade hotovostnej alebo bezhotovostnej platbe slúži klientske centrum Care Services na prízemí v budove Polikliniky AGEL Zvolen.
Zrušenie rezervácie
Najneskôr 24 hodín pred vyšetrením (jeden pracovný deň) je možné rezerváciu vyšetrenia bezplatne zrušiť.
Pri vstupe do ambulancie
Objednaný pacient predkladá doklad o úhrade Servisnej tarify z KC Care Services. Samozrejmosťou je predloženie kartičky poistenca a zoznamu užívaných liekov či iných náležitostí danej ambulancie.
Pacient v akútnom stave
Pacient v akútnom stave má vždy prednosť pred objednaným pacientom. Takýto pacient je prirodzene vyšetrený bez objednania.
Poradie pacientov vždy určuje lekár!
Recepty bez vyšetrenia
Na vyzdvihnutie receptu bez vyšetrenia nepotrebuje klient rezerváciu.
Pacient bez rezervácie
Stále existuje možnosť pre neobjednaného pacienta postaviť sa v čakárni do tzv. voľnej rady. To značí, že pacient príde do čakárne ambulancie a čaká na vyšetrenie. Vyšetrenia pacientov vo voľnej rade môžu byť presunuté po skončení pracovnej doby na nasledujúci deň. Je to na zvážení každého jednotlivca, ako sa rozhodne.
" alt="Logo">


